Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK do Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek BERU Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BERU
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FRECCIA Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRECCIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOTORAD Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MOTORAD
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek TOPRAN Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.0 TSI Mild Hybrid Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Producent:NGK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NGK
4.8 (16)
Kod produktu:
48408
dostępny
4.8 (16)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NGK
Kod:
48408
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Ilość biegunów:  4
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Do 100 dni na zwrot
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze