Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK do Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie)

Cewka zapłonowa / zespół cewek BERU Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) BERU
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI/HUCO Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) HITACHI/HUCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek KAMOKA Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KAMOKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Seat LEON Sportstourer (KL8) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Producent:NGK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NGK
4.8 (16)
Kod produktu:
49152
dostępny
4.8 (16)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NGK
Kod:
49152
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Ilość biegunów:  4
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia pierścień (w kształcie miseczki)
Do 100 dni na zwrot
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze