Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC do Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ESEN SKV Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) ESEN SKV
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro SUV 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.06 - 2018.10) WALKER
Producent:EEC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VK6161T
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
VK6161T
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1750
Ciężar [kg]:  9,4
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
3497,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze