Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR do Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) WALKER
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS
 Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BORG & BECK Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) BORG & BECK
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) OYODO
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
27-6022
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
27-6022
Jednostka:
szt
Oznaczenie kontrolne:  E24-103R
Materiał:  Kordieryt
Do 100 dni na zwrot
1413,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
27-6050
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
27-6050
Oznaczenie kontrolne:  E24-103R
Materiał:  Kordieryt
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze