Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC do Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) OYODO
Producent:AMC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AMC
0 (0)
Kod produktu:
B35701
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC
Kod:
B35701
Jakosć:  Cordierite
Długość [mm]:  360
Ciężar [kg]:  4,9
Do 100 dni na zwrot
AMC
0 (0)
Kod produktu:
A35701
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC
Kod:
A35701
Jakosć:  Silicon Carbide
Długość [mm]:  360
Ciężar [kg]:  5,7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze