Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 do Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS
 Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NPS Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) NPS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2004.05 - obecnie) WALKER
Producent:FA1

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
CC100641
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
CC100641
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze