Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF do Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.5 TDI Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.07) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IMASAF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
72.93.73
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
72.93.73
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  6,62
Długość [mm]:  660
Wersja:  SIC
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
72.93.93
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
72.93.93
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  5,77
Długość [mm]:  660
Wersja:  COR
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze