Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa DENCKERMANN do Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02)

Filtr paliwa PIERBURG Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) PIERBURG
Filtr paliwa PURFLUX Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) PURFLUX
Filtr paliwa COMLINE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) COMLINE
Filtr paliwa COOPERSFIAAM Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) COOPERSFIAAM
Filtr paliwa DENCKERMANN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) DENCKERMANN
Filtr paliwa FILTRON Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) FILTRON
Filtr paliwa FRAM Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) FRAM
Filtr paliwa KNECHT Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) KNECHT
Filtr paliwa MAHLE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) MAHLE
Filtr paliwa MANN-FILTER Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) MANN-FILTER
Filtr paliwa SCT - MANNOL Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) SCT - MANNOL
Filtr paliwa WIX FILTERS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 2.3 Skrzynia 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1996.02) WIX FILTERS
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
A110057
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
A110057
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  44
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  52
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  6
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  6
Wysokość [mm]:  97
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Filtr paliwa

Jak poznać zużyty filtr paliwa? Jakie są objawy zużytego lub zapchanego filtra paliwa?

Zużyty lub zapychający się filtr paliwa. Jakie daje objawy? Jak rozpoznać ten problem i w jaki sposób sobie z nim poradzić?

O ile filtr oleju wymieniać po prostu musimy, a o wymianie filtra powietrza z reguły pamiętamy, o tyle całkiem często zdarza nam się zapomnieć zupełnie o filtrach paliwa. A kiedy zapomina się o wymianie filtrów paliwa, wówczas zaczynają się problemy. Jakie?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo wymienić filtr paliwa? Samodzielna wymiana filtra paliwowego

Jak prawidłowo wymienić filtr paliwa?

Dla niektórych wymiana filtra paliwa może okazać się nieco skomplikowana. Trudności sprawia samo odnalezienie filtra. W samochodach nowych filtr znajduje się zwykle w baku paliwowym i wtedy zaleca się skorzystać z usług fachowca. Jeżeli tak nie jest, to z wymianą filtra paliwa możemy poradzić sobie samodzielnie.

czytaj więcej >
Filtr paliwa w dieslu. Co musisz wiedzieć?

Wszystko, co musicie wiedzieć o filtrach paliwa do diesli. Dlaczego są tak ważne? Kiedy należy je wymieniać?

O filtrach paliwa z reguły pamiętamy jakby nieco rzadziej niż o filtrach oleju. Dotyczy to zwłaszcza właścicieli samochodów z silnikami benzynowymi. Znacznie większą uwagę do filtrów paliwa oraz zachowania należytego interwału ich wymiany przywiązują kierowcy poruszający się popularnymi dieslami. Dlaczego właśnie oni? Z jakiego powodu filtry w dieslach pełnią ważniejszą rolę niż w autach z silnikami benzynowymi? Czy i w jaki sposób można je wymieniać samodzielnie?

czytaj więcej >
Filtry paliwa w zbiorniku

Filtry paliwa w zbiorniku

Jedną z przyczyn braku mocy i gaśnięcia silnika podczas jazdy jest zanieczyszczony filtr paliwa. Dzieje się tak, ponieważ pewna partia zbiorników, zwłaszcza tych starszych została od środka pokryta farbą , która po jakimś czasie ulega złuszczeniu i mocno zapycha filtr. Oczywiście do zatkania filtra może dojść także na skutek innych zanieczyszczeń, które mogą przedostać się do układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze