Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa MASTER-SPORT GERMANY do Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr paliwa BOSCH Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) BOSCH
Filtr paliwa VALEO Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) VALEO
Filtr paliwa HENGST FILTER Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) HENGST FILTER
Filtr paliwa MAHLE Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) MAHLE
Filtr paliwa HART Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) HART
Filtr paliwa CLEAN FILTERS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) CLEAN FILTERS
Filtr paliwa DR!VE+ Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) DR!VE+
Filtr paliwa JP GROUP Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) JP GROUP
Filtr paliwa KAVO PARTS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) KAVO PARTS
Filtr paliwa MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) MASTER-SPORT GERMANY
Filtr paliwa NPS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) NPS
Filtr paliwa SCT - MANNOL Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) SCT - MANNOL
Filtr paliwa SOFIMA Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) SOFIMA
Filtr paliwa TOPRAN Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) TOPRAN
Filtr paliwa VAICO Peugeot 508 I (8D_) 2.0 sedan 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) VAICO
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
927X-KF-PCS-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
927X-KF-PCS-MS
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica wewnętrzna [mm]:  24
Średnica zewnętrzna [mm]:  92
Wysokość [mm]:  75
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  0,1
Ciężar brutto [kg]:  0,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Filtr paliwa

Jak często wymieniać filtr paliwa?

Jak często wymieniać filtr paliwa?

Filtr paliwa chroni silnik. Ma za zadanie oczyścić paliwo dostarczane z baku do silnika. Jest to istotne, gdy mowa o żywotności silnika i osiągach samochodu. Dlatego regularna wymiana tego elementu jest bardzo istotna. Kiedy najlepiej wymienić filtr paliwa?

czytaj więcej >
Jak dobrać filtr paliwa?

Jak dobrać filtr paliwa?

Jeżeli chcemy, by filtr paliwa działał prawidłowo i był wydajny, musimy wybrać odpowiedni model, który jest dedykowany silnikowi naszego samochodu.

czytaj więcej >
Filtr paliwa w dieslu. Co musisz wiedzieć?

Wszystko, co musicie wiedzieć o filtrach paliwa do diesli. Dlaczego są tak ważne? Kiedy należy je wymieniać?

O filtrach paliwa z reguły pamiętamy jakby nieco rzadziej niż o filtrach oleju. Dotyczy to zwłaszcza właścicieli samochodów z silnikami benzynowymi. Znacznie większą uwagę do filtrów paliwa oraz zachowania należytego interwału ich wymiany przywiązują kierowcy poruszający się popularnymi dieslami. Dlaczego właśnie oni? Z jakiego powodu filtry w dieslach pełnią ważniejszą rolę niż w autach z silnikami benzynowymi? Czy i w jaki sposób można je wymieniać samodzielnie?

czytaj więcej >
Filtry paliwa w zbiorniku

Filtry paliwa w zbiorniku

Jedną z przyczyn braku mocy i gaśnięcia silnika podczas jazdy jest zanieczyszczony filtr paliwa. Dzieje się tak, ponieważ pewna partia zbiorników, zwłaszcza tych starszych została od środka pokryta farbą , która po jakimś czasie ulega złuszczeniu i mocno zapycha filtr. Oczywiście do zatkania filtra może dojść także na skutek innych zanieczyszczeń, które mogą przedostać się do układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze