Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa CHAMPION do Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10)

Filtr paliwa BOSCH Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) BOSCH
Filtr paliwa KOLBENSCHMIDT Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) KOLBENSCHMIDT
Filtr paliwa BORG & BECK Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) BORG & BECK
Filtr paliwa CHAMPION Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) CHAMPION
Filtr paliwa COMLINE Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) COMLINE
Filtr paliwa DELPHI Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) DELPHI
Filtr paliwa JC PREMIUM Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) JC PREMIUM
Filtr paliwa MAGNETI MARELLI Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) MAGNETI MARELLI
Filtr paliwa VAICO Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) VAICO
Filtr paliwa VALEO Saab 9000 2.3 sedan 224KM, 165kW, benzyna (1990.09 - 1998.10) VALEO
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.9 (9 ocen)
Kod produktu:
CFF100204
niedostępny
4.9 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CFF100204
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  155
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1.5
Długożć opakowania [cm]:  9
Szerokość opakowania [cm]:  9
Wysokość opakowania [cm]:  16
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
4.9 (9 ocen)
Kod produktu:
L204/606
niedostępny
4.9 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
L204/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  155
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1.5
Długożć opakowania [cm]:  16,2
Szerokość opakowania [cm]:  9,2
Wysokość opakowania [cm]:  8,8
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Filtr paliwa

Jak poznać zużyty filtr paliwa? Jakie są objawy zużytego lub zapchanego filtra paliwa?

Zużyty lub zapychający się filtr paliwa. Jakie daje objawy? Jak rozpoznać ten problem i w jaki sposób sobie z nim poradzić?

O ile filtr oleju wymieniać po prostu musimy, a o wymianie filtra powietrza z reguły pamiętamy, o tyle całkiem często zdarza nam się zapomnieć zupełnie o filtrach paliwa. A kiedy zapomina się o wymianie filtrów paliwa, wówczas zaczynają się problemy. Jakie?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo wymienić filtr paliwa? Samodzielna wymiana filtra paliwowego

Jak prawidłowo wymienić filtr paliwa?

Dla niektórych wymiana filtra paliwa może okazać się nieco skomplikowana. Trudności sprawia samo odnalezienie filtra. W samochodach nowych filtr znajduje się zwykle w baku paliwowym i wtedy zaleca się skorzystać z usług fachowca. Jeżeli tak nie jest, to z wymianą filtra paliwa możemy poradzić sobie samodzielnie.

czytaj więcej >
Filtr paliwa w dieslu. Co musisz wiedzieć?

Wszystko, co musicie wiedzieć o filtrach paliwa do diesli. Dlaczego są tak ważne? Kiedy należy je wymieniać?

O filtrach paliwa z reguły pamiętamy jakby nieco rzadziej niż o filtrach oleju. Dotyczy to zwłaszcza właścicieli samochodów z silnikami benzynowymi. Znacznie większą uwagę do filtrów paliwa oraz zachowania należytego interwału ich wymiany przywiązują kierowcy poruszający się popularnymi dieslami. Dlaczego właśnie oni? Z jakiego powodu filtry w dieslach pełnią ważniejszą rolę niż w autach z silnikami benzynowymi? Czy i w jaki sposób można je wymieniać samodzielnie?

czytaj więcej >
Filtry paliwa w zbiorniku

Filtry paliwa w zbiorniku

Jedną z przyczyn braku mocy i gaśnięcia silnika podczas jazdy jest zanieczyszczony filtr paliwa. Dzieje się tak, ponieważ pewna partia zbiorników, zwłaszcza tych starszych została od środka pokryta farbą , która po jakimś czasie ulega złuszczeniu i mocno zapycha filtr. Oczywiście do zatkania filtra może dojść także na skutek innych zanieczyszczeń, które mogą przedostać się do układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze