Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Głowica silnika EPS do Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06)

Głowica silnika EPS Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) EPS
Głowica silnika AMC Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) AMC
Głowica silnika ASHIKA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) ASHIKA
Głowica silnika ET ENGINETEAM Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) ET ENGINETEAM
Głowica silnika FAI AUTOPARTS Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) FAI AUTOPARTS
Głowica silnika FRECCIA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) FRECCIA
Głowica silnika JAPANPARTS Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) JAPANPARTS
Głowica silnika JAPKO Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) JAPKO
Głowica silnika KOLBENSCHMIDT Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) KOLBENSCHMIDT
Głowica silnika KW Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) KW
Głowica silnika VIKA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.06) VIKA
Producent:EPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.830.278
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.278
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez kształtek łączących
Dla numeru artykułu:  1.660.015K
Dla numeru artykułu:  1.830.278K
Dla numeru artykułu:  1.879.946
Rodzaj koprusu:  Bez obudowy
Oznaczenie koloru:  Szary
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Głowica silnika

Porady z kategorii: Głowica silnika

Sekret niezawodności głowicy

Sekret niezawodności głowicy

Blok silnika to niejedyny skomplikowany element silnika. Głowica cylindrów sprawia wrażenie masywnej i zwartej konstrukcji, jednak w rzeczywistości to skomplikowany podzespół z wieloma kanałami i otworami, który bardzo trudno wyprodukować. Skąd biorą się wysokie wymagania jakościowe względem struktury głowicy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze