Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Hamulce tarczowe FERODO do Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03)

Hamulce tarczowe FERODO Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) FERODO
Hamulce tarczowe JURID Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) JURID
Hamulce tarczowe KAWE Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) KAWE
Hamulce tarczowe NPS Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) NPS
Hamulce tarczowe REMSA Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) REMSA
Hamulce tarczowe ROADHOUSE Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) ROADHOUSE
Hamulce tarczowe TRW Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
4.7 (6)
Kod produktu:
DDF027
niedostępny
4.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
DDF027
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  14
Ciężar [kg]:  2,53
Otwór o śr[mm]:  45,5
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  7
Minimalna grubość [mm]:  5
Średnica zewnętrzna [mm]:  178
Ilość otworów:  4
Średnica otworu centrującego [mm]:  45,5
Moment dokrecenia [Nm]:  80
Średnica otworu [mm]:  63
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Jednostka ilości:  Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez śrub
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Hamulce tarczowe

Porady z kategorii: Hamulce tarczowe

Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?

Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?

Tarcze i klocki samochodowe to podstawowe elementy układu hamulcowego praktycznie każdego pojazdu. Te kluczowe dla poprawnego zatrzymywania samochodu komponenty, to typowe eksploatacyjne części samochodowe, które wraz z przebiegiem wymagają okresowej wymiany na nowe.

czytaj więcej >
Które klocki stosować do nawiercanych, a które do nacinanych tarcz hamulcowych?

Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?

Spasowanie klocków i tarcz hamulcowych pozornie jest bardzo proste. Wystarczy przestrzegać zaleceń producenta auta, a wszystko będzie w porządku. Ale gdy tylko komuś przyjdzie ochota nieco poeksperymentować lub coś ulepszyć, zaczynają się wątpliwości. Tak jak w przypadku tarcz nacinanych i nawiercanych oraz pasujących do nich klocków hamulcowych.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Zarówno klocki, jak i tarcze hamulcowe, należą do części eksploatacyjnych w każdym aucie. Oznacza to, że prędzej czy później, będziemy zmuszeni do ich wymiany. Które z nich są najlepsze? Które klocki piszczą a które nie? Jakie tarcze hamulcowe są najtrwalsze i odporne wszelkiego rodzaju skrzywienia i defekty? To oczywiście zależy od wielu czynników m.in. stylu jazdy, klasy pojazdu itp.

czytaj więcej >
Jakie klucze do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy

Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców

Przymierzacie się do wymiany klocków hamulcowych? Czynność tę możecie zlecić w sprawdzonym warsztacie lub też – oszczędzając niemałe pieniądze – zrobić to samodzielnie. Jakich narzędzi będziecie w tym celu potrzebować?

czytaj więcej >

Części hamulców tarczowych

Hamulce tarczowe są stosowane w samochodach już od ponad 50 lat, a po raz pierwszy użyto ich w Jaguarze C podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Hamulec tarczowy to rodzaj hamulca ciernego, gdzie proces hamowania poprzez tarcie odbywa się na powierzchni czołowej tarczy. Hamulec tarczowy jest powszechnie używany jako kluczowy hamulec nie tylko w pojazdach samochodowych, ale również pojazdach szynowych, motocyklach, motorowerach, skuterach, a nawet rowerach.

W ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze