Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klimatyzacja TMI do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klimatyzacja AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Klimatyzacja NRF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) NRF
Klimatyzacja NTY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) NTY
Klimatyzacja ABAKUS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) ABAKUS
Klimatyzacja AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) AKS DASIS
Klimatyzacja BOSCH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) BOSCH
Klimatyzacja BV PSH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) BV PSH
Klimatyzacja DELPHI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) DELPHI
Klimatyzacja DRI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) DRI
Klimatyzacja ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) ELSTOCK
Klimatyzacja EPS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) EPS
Klimatyzacja ERA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) ERA
Klimatyzacja EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) EUROREPAR
Klimatyzacja FACET Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) FACET
Klimatyzacja FAST Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) FAST
Klimatyzacja HART Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) HART
Klimatyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Klimatyzacja KW Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) KW
Klimatyzacja MAHLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MAHLE
Klimatyzacja MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MAXGEAR
Klimatyzacja METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) METZGER
Klimatyzacja NISSENS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) NISSENS
Klimatyzacja PRASCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) PRASCO
Klimatyzacja THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) THERMOTEC
Klimatyzacja TMI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) TMI
Klimatyzacja VEMO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 (238.483) kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2019.03 - obecnie) VEMO
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AC00994
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
AC00994
Ograniczenia producenta:  SANDEN PXC14
Ograniczenia producenta:  DENSO 6SAS14C
Średnica koła pasowego [mm]:  110
Liczba rowków:  6
Olej do sprężarki:  PAG 46 YF
Ilość oleju [ml]:  80
Czynnik chłodzący:  R134a
Czynnik chłodzący:  R 1234yf
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
ID sprzęgła:  Electromagnetic
Ciężar netto [kg]:  5,8
Dolot - sr. [mm]:  17,7
Wylot - sr. [mm]:  11,8
Rodzaj mocowania:  Mocowanie 3-punktowe
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klimatyzacja

Serwis klimatyzacji samochodowej - przegląd klimatyzacji

Serwis klimatyzacji samochodowej to coś więcej niż konieczność. To przejaw zdrowego rozsądku

W przypadku serwisu wielu układów samochodowych obowiązuje zasada „im wcześniej, tym lepiej”. Jednak rzadko kiedy zasada ta jest równie ważna, jak w przypadku układu klimatyzacji. Im szybciej wykonamy przegląd klimatyzacji i im szybciej zgłosimy się do warsztatu na coroczną kontrolę, tym większa będzie nasza oszczędność czasu, nerwów i pieniędzy.

czytaj więcej >
Olej PAG do klimatyzacji. Jak dobrać, jak uzupełnić i czy można mieszać?

Co warto wiedzieć o olejach do klimatyzacji samochodowej typu PAG? Jak należy je dobierać, czy można mieszać je z innymi olejami

Oleje stosowane w naszych samochodach to nie tylko olej silnikowy czy olej przekładniowy, ale też olej do układu klimatyzacji. Najczęściej zalecanymi i stosowanymi olejami do klimatyzacji są oleje z grupy PAG. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie klimatyzacji samochodowej - kiedy i dlaczego warto

Płukanie klimatyzacji za pomocą czynnika chłodniczego lub płynu płuczącego. Które rozwiązanie powinniście wybrać?

Jeśli klimatyzacja w Waszym samochodzie wymaga naprawy, niezbędne okaże się również dokładne przepłukanie całego układu. I tu każdy z Was ma do wyboru dwa rozwiązania – płukanie klimatyzacji czynnikiem chłodniczym lub płynem płuczącym. Które z nich okaże się lepsze dla Waszego auta? Które mniej obciążające dla portfela? Sprawdźcie, co warto wiedzieć o płukaniu klimatyzacji samochodowej w ogóle.

czytaj więcej >
Nieszczelny osuszacz w klimatyzacji. Czym grozi wyciek płyny chłodniczego?

Nieszczelny osuszacz klimatyzacji. Czym jest, jak działa i do czego może doprowadzić ignorowanie nieszczelności tego właśnie elementu każdej „klimy”?

Jakiej awarii układu klimatyzacji najbardziej boją się kierowcy? W pierwszej trójce z pewnością znalazłaby się zatarta sprężarka klimatyzacji, której naprawa jest i trudna, i kosztowna. A czy wiecie, że zatarta sprężarka klimatyzacji może być efektem prostego rozszczelnienia osuszacza?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze