Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe REMSA do Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12)

Klocki hamulcowe A.B.S. Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ATE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HART
Klocki hamulcowe ICER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ICER
Klocki hamulcowe JURID Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) NK
Klocki hamulcowe NPS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TEXTAR Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) VALEO
Producent:REMSA

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REMSA
4.0 (6 ocen)
Kod produktu:
0088.00
dostępny
4.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REMSA
Kod:
0088.00
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Wysokość [mm]:  75
Szerokość [mm]:  83
Grubość [mm]:  16
Oznaczenie kontrolne:  E1 90R - 01023/442
System hamulcowy:  Citroen
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REMSA
4.0 (6 ocen)
Kod produktu:
0088.10
dostępny
4.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REMSA
Kod:
0088.10
Jednostka:
KPL
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
System hamulcowy:  Citroen
Oznaczenie kontrolne:  E190R-01023/105
Długość [mm]:  83
Wysokość [mm]:  75
Grubość [mm]:  15,5
Ciężar [kg]:  1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z naklejaną folią
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REMSA
4.0 (6 ocen)
Kod produktu:
0089.00
niedostępny
4.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REMSA
Kod:
0089.00
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
System hamulcowy:  Citroen
Oznaczenie kontrolne:  E990R-01118/139
Długość [mm]:  39,4
Wysokość [mm]:  40,7
Grubość [mm]:  7,6
Ciężar [kg]:  0,183
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
REMSA
4.0 (6 ocen)
Kod produktu:
0032.00
niedostępny
4.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REMSA
Kod:
0032.00
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
System hamulcowy:  Citroen
Długość [mm]:  54
Wysokość [mm]:  70
Grubość [mm]:  16
Ciężar [kg]:  0,604
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
REMSA
4.0 (6 ocen)
Kod produktu:
0102.00
niedostępny
4.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REMSA
Kod:
0102.00
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
System hamulcowy:  Citroen
Oznaczenie kontrolne:  E190R-01023/207
Długość [mm]:  54
Wysokość [mm]:  64,6
Grubość [mm]:  17
Ciężar [kg]:  0,551
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
REMSA
4.0 (6 ocen)
Kod produktu:
0086.04
niedostępny
4.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REMSA
Kod:
0086.04
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
System hamulcowy:  Citroen
Długość [mm]:  98,9
Wysokość [mm]:  79,5
Grubość [mm]:  15,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  4
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  155
Ciężar [kg]:  1,395
Do 100 dni na zwrot
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe REMSA

Marka REMSA zadebiutowała na rynku motoryzacyjnym w latach siedemdziesiątych XX wieku, stając się producentem i dystrybutorem wysokiej klasy samochodowych części zamiennych. REMSA posiada dziesięć nowoczesnych fabryk w Europie oraz Ameryce, dostarczając na rynek ponad 130 mln aplikacji do samochodów rocznie. Firma proponuje bardzo szeroki asortyment, w tym przede wszystkim elementy układu hamulcowego, systemu napędowego oraz podzespoły zawieszenia. Szczególne miejsce w działalności ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze