Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe DELPHI do Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01)

Klocki hamulcowe A.B.S. Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) BOSCH
Klocki hamulcowe CHAMPION Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) DJ PARTS
Klocki hamulcowe FERODO RACING Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) HART
Klocki hamulcowe ICER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) ICER
Klocki hamulcowe JURID Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (CADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1975.04 - 1979.01) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.9 (42 ocen)
Kod produktu:
LP154
niedostępny
4.9 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LP154
Jednostka:
KPL
Numer WVA:  20491
System hamulcowy:  TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm]:  78
Materiał wykładziny ciernej:  Low-Metallic
Wysokość [mm]:  66
Wysokość 2 [mm]:  66
Grubość 1 [mm]:  14
Grubość 2 [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze