Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe LPR do Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Klocki hamulcowe BREMBO Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe TRW Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ASHIKA Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe CIFAM Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO RACING Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe LPR Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe ROTINGER Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VALEO Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic+ (217.488) kabriolet 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LPR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
5.0 (4)
Kod produktu:
05P2138
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
05P2138
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  189,3
Wysokość [mm]:  93,1
System hamulcowy:  BREMBO
Do 100 dni na zwrot
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
5.0 (4)
Kod produktu:
05P2087
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
05P2087
Jednostka:
KPL
Wysokość 2 [mm]:  58,4
Szerokość [mm]:  146,2
System hamulcowy:  TRW
Grubość 1 [mm]:  17,4
Grubość 2 [mm]:  17,7
Wysokość 1 [mm]:  67,9
Do 100 dni na zwrot
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze