Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe NK do Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) DELPHI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) FREMAX
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) IPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) KAWE
Klocki hamulcowe MEYLE Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SBS Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 944 2.5 coupe 163KM, 120kW, benzyna (1981.06 - 1987.07) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
225604
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
225604
Jednostka:
KPL
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Numer WVA:  WVA 20482/18.5
Ciężar netto [kg]:  1,03
Wysokość 1 [mm]:  58,4
Szerokość 1 [mm]:  76,7
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze