Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe VAICO do Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10)

Koło zamachowe LUK Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10) LUK
Koło zamachowe SACHS Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10) SACHS
Koło zamachowe AISIN Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10) BLUE PRINT
Koło zamachowe EXEDY Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10) KAWE
Koło zamachowe OEM Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10) OEM
Koło zamachowe VAICO Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10) VAICO
Koło zamachowe VALEO Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI quattro liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.02 - 2020.10) VALEO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-7928
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7928
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze