Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.2 TDCi RWD Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.12)

Koło zamachowe LUK Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.2 TDCi RWD Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.12) LUK
Koło zamachowe BLUE PRINT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.2 TDCi RWD Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.12) BLUE PRINT
Koło zamachowe EXEDY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.2 TDCi RWD Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.12) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.2 TDCi RWD Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.12) KAWE
Koło zamachowe SACHS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.2 TDCi RWD Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.12) SACHS
Koło zamachowe VALEO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.2 TDCi RWD Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2013.08 - 2018.12) VALEO

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0120 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0120 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  8
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny Torx
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0628 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0628 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  18
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1145,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
4.9 (90 ocen)
Kod produktu:
2294 002 184
dostępny
4.9 (90 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 002 184
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  270
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
1385,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADF123305
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADF123305
Jednostka:
szt
Ilość śrub koła zamachowego:  8
Ciężar [kg]:  0,199
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836754
niedostępny
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836754
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  15,76
Do 100 dni na zwrot
1814,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADBP350005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP350005
Jednostka:
szt
Ilość otworów EDC/karbów:  58
Ciężar [kg]:  15,228
Ilość zębów:  116
Ilość otworów mocujących płyty dociskowej sprzęgła:  6
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  307
Średnica wewnętrzna bieżnika [mm]:  162
Średnica podziałowa otworów płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  298
Średnica wewnętrzna piasty [mm]:  30
Ilość otworów mocujących piastę:  8
Średnica podziałowa otworów piasty [mm]:  86
Średnica zewnętrzna piasty [mm]:  116
Średnica otworu mocującego piastę [mm]:  10,5
Do 100 dni na zwrot
2691,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EXEDY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FMFD013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
FMFD013
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
2973,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF568
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF568
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze