Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe VALEO do Mercedes-benz SLK (R170) 230 Kompressor (170.447) kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.09 - 2000.03)

Koło zamachowe BLUE PRINT Mercedes-benz SLK (R170) 230 Kompressor (170.447) kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) BLUE PRINT
Koło zamachowe KAWE Mercedes-benz SLK (R170) 230 Kompressor (170.447) kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) KAWE
Koło zamachowe LUK Mercedes-benz SLK (R170) 230 Kompressor (170.447) kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) LUK
Koło zamachowe VALEO Mercedes-benz SLK (R170) 230 Kompressor (170.447) kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) VALEO
Producent:VALEO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836120
niedostępny
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836120
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Ciężar [kg]:  13,92
Do 100 dni na zwrot
3077,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze