Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie)

Koło zamachowe LUK Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) LUK
Koło zamachowe AISIN Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe KAWE Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe SACHS Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VAICO Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VAICO
Koło zamachowe VALEO Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VALEO
Producent:LUK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0133 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0133 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0744 09
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0744 09
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Ilość zębów:  129
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Do 100 dni na zwrot
1595,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0667 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0667 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  18
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  7
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1623,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0631 09
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0631 09
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Liczba otworów do mocowania:  6
Rodzaj sprzęgła:  Dla sprzęgła mokrego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1627,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze