Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe BLUE PRINT do Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie)

Koło zamachowe LUK Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LUK
Koło zamachowe SACHS Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe AISIN Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BLUE PRINT
Koło zamachowe EXEDY Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe OEM Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) OEM
Koło zamachowe VAICO Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VAICO
Koło zamachowe VALEO Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VALEO
Producent:BLUE PRINT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADV183315
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV183315
Jednostka:
szt
Ilość śrub koła zamachowego:  8
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADV183314
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV183314
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,120
Ilość śrub koła zamachowego:  6
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze