Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe EXEDY do Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10)

Koło zamachowe ASHIKA Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10) ASHIKA
Koło zamachowe EXEDY Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10) EXEDY
Koło zamachowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Koło zamachowe JAPANPARTS Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10) JAPANPARTS
Koło zamachowe JAPKO Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10) JAPKO
Koło zamachowe LUK Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10) LUK
Koło zamachowe NIPPARTS Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10) NIPPARTS
Koło zamachowe NPS Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10) NPS
Koło zamachowe VALEO Subaru LEGACY IV (BL) 2.0 AWD (BL5) sedan 138KM, 101kW, benzyna (2003.09 - 2005.10) VALEO
Producent:EXEDY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EXEDY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FJFD001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
FJFD001
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
4941,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze