Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Vw PASSAT B7 (362) 1.4 TSI MultiFuel sedan 160KM, 118kW, Benzyna / etanol (2010.11 - 2014.12)

Koło zamachowe LUK Vw PASSAT B7 (362) 1.4 TSI MultiFuel sedan 160KM, 118kW, Benzyna / etanol (2010.11 - 2014.12) LUK
Koło zamachowe BLUE PRINT Vw PASSAT B7 (362) 1.4 TSI MultiFuel sedan 160KM, 118kW, Benzyna / etanol (2010.11 - 2014.12) BLUE PRINT
Koło zamachowe SACHS Vw PASSAT B7 (362) 1.4 TSI MultiFuel sedan 160KM, 118kW, Benzyna / etanol (2010.11 - 2014.12) SACHS
Koło zamachowe VAICO Vw PASSAT B7 (362) 1.4 TSI MultiFuel sedan 160KM, 118kW, Benzyna / etanol (2010.11 - 2014.12) VAICO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0007 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0007 10
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0680 09
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0680 09
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania:  6
Ilość zębów:  129
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1290,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
4.9 (90 ocen)
Kod produktu:
2295 601 007
dostępny
4.9 (90 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2295 601 007
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj sprzęgła:  Dla sprzęgła suchego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Ilość zębów:  129
Do 100 dni na zwrot
1436,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADBP350002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP350002
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna piasty [mm]:  33,70
Średnica otworu mocującego piastę [mm]:  10,49
Średnica zewnętrzna piasty [mm]:  106
Średnica podziałowa otworów piasty [mm]:  67,95
Ilość otworów mocujących piastę:  8
Średnica podziałowa otworów płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  242
Średnica wewnętrzna bieżnika [mm]:  140,30
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  230,70
Ilość otworów mocujących płyty dociskowej sprzęgła:  6
Ilość zębów:  132
Ciężar [kg]:  9,974
Do 100 dni na zwrot
2024,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-6539
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-6539
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
2620,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-6643
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-6643
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna 6-biegowa
Średnica [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
2891,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze