Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła DR!VE+ do Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie)

Łożysko koła SKF Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SKF
Łożysko koła FAG Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FAG
Łożysko koła BORG & BECK Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BTA
Łożysko koła COMLINE Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DR!VE+ Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła GSP Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HART
Łożysko koła LUCAS Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) LUCAS
Łożysko koła MAXGEAR Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MOOG Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) NK
Łożysko koła OPTIMAL Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SNR
Łożysko koła TRISCAN Audi A7 Sportback (4KA) 50 TFSI e quattro liftback 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2010.10.0599
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0599
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  4
Szerokość [mm]:  40,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kołnierza
Do 100 dni na zwrot
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze