Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBEST do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Łożysko koła SKF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SKF
Łożysko koła FEBEST Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GSP
Łożysko koła MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła NTY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NTY
Łożysko koła SNR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SWAG
Łożysko koła A.B.S. Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BTA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BTA
Łożysko koła CIFAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DR!VE+ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła DYS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DYS
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła HART Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HART
Łożysko koła JP GROUP Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) JP GROUP
Łożysko koła KAMOKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAMOKA
Łożysko koła MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METELLI
Łożysko koła METZGER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MOOG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOOG
Łożysko koła OEM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła TRISCAN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1782-Q5R
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
1782-Q5R
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  3,399
Długożć opakowania [cm]:  14,1
Szerokość opakowania [cm]:  14,1
Wysokość opakowania [cm]:  7,6
Do 100 dni na zwrot
383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze