Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NK do Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAG
Łożysko koła SWAG Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Łożysko koła ABAKUS Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła BENDIX Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła CIFAM Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DR!VE+ Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła HART Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Łożysko koła IPD Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPD
Łożysko koła MAXGEAR Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MOOG Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKF Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Łożysko koła TRISCAN Bmw 1 (F40) 118 i liftback 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
751526
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
751526
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wymiar gwintu:  M12X1.25
Felga - ilosć śrub:  5
Szerokość [mm]:  89,1
Średnica wewnętrzna [mm]:  24
Średnica zewnętrzna [mm]:  142,9
Do 100 dni na zwrot
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
761528
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
761528
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Ciężar netto [kg]:  3,02
Rozstaw srub mocujących:  112
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica zewnętrzna [mm]:  143
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze