Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła BENDIX Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09) BENDIX
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła GSP Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09) GSP
Łożysko koła HART Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09) HART
Łożysko koła MAXGEAR Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09) MOOG
Łożysko koła NTY Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09) OPTIMAL
Łożysko koła SKF Dodge DAKOTA 4.7 AWD pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2000.10 - 2003.09) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DO-WB-12189
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
DO-WB-12189
Jednostka:
szt
Wysokość 1 [mm]:  94
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  160
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  34
Długożć opakowania [cm]:  15,8
Szerokość opakowania [cm]:  15,6
Wysokość opakowania [cm]:  18,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 833,00 zł
463,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze