Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08)

Łożysko koła A.B.S. Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) A.B.S.
Łożysko koła CIFAM Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) COMLINE
Łożysko koła DYS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) DYS
Łożysko koła FAG Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FAG
Łożysko koła FAST Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FAST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GSP
Łożysko koła HART Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) HART
Łożysko koła IPD Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) IPD
Łożysko koła JPN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) JPN
Łożysko koła MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) METELLI
Łożysko koła MOOG Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MOOG
Łożysko koła NTY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) OPTIMAL
Łożysko koła SKF Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SKF
Łożysko koła SKV GERMANY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SKV GERMANY
Łożysko koła SWAG Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SWAG
Łożysko koła VAICO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
12370
dostępny
5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
12370
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  7603485
Szerokość [mm]:  117,0
Grubość [mm]:  64,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  30,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  117,0
Średnica otworu [mm]:  98
Ilość otworów:  4
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Ciężar [kg]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze