Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła QUINTON HAZELL do Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła BENDIX Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) BENDIX
Łożysko koła BIRTH Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) BIRTH
Łożysko koła BTA Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) BTA
Łożysko koła COMLINE Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) COMLINE
Łożysko koła GSP Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) GSP
Łożysko koła IJS GROUP Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) IJS GROUP
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła MAPCO Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) MAXGEAR
Łożysko koła METALCAUCHO Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) METALCAUCHO
Łożysko koła MOOG Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) MOOG
Łożysko koła NK Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) NK
Łożysko koła NTY Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) RUVILLE
Łożysko koła SBS Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) SBS
Łożysko koła TRICLO Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) TRICLO
Łożysko koła VAICO Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) VAICO
Łożysko koła VEMA Fiat UNO (146_) 1.6 R liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.05 - 1995.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QWH150
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QWH150
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 117
Średnica otworu [mm]: 108
Średnica otworu centrującego [mm]: 58
Felga - ilosć śrub: 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 223,00 zł
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze