Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła SWAG do Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12)

Łożysko koła BORG & BECK Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) BORG & BECK
Łożysko koła COMLINE Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DAYCO
Łożysko koła DYS Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DYS
Łożysko koła FAST Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) FAST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła KAMOKA Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) KAMOKA
Łożysko koła MAPCO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MOOG
Łożysko koła NTY Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) OPTIMAL
Łożysko koła SNR Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SNR
Łożysko koła SWAG Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70 91 2370
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
70 91 2370
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  117,0
Grubość [mm]:  64,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  30,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  117,0
Średnica otworu [mm]:  98
Ilość otworów:  4
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]:  1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Do 100 dni na zwrot
296,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze