Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła GSP do Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04)

Łożysko koła OPTIMAL Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) OPTIMAL
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła A.B.S. Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) A.B.S.
Łożysko koła COMLINE Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) COMLINE
Łożysko koła DELPHI Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) DELPHI
Łożysko koła EUROREPAR Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) EUROREPAR
Łożysko koła GSP Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) GSP
Łożysko koła HART Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) HART
Łożysko koła IPARTS Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) IPARTS
Łożysko koła KAMOKA Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) KAMOKA
Łożysko koła KAWE Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) KAWE
Łożysko koła MASTER-SPORT Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) MASTER-SPORT
Łożysko koła MAXGEAR Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) METZGER
Łożysko koła MEYLE Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) MEYLE
Łożysko koła MOOG Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) MOOG
Łożysko koła NK Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) NK
Łożysko koła NTY Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) NTY
Łożysko koła OEM Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) OEM
Łożysko koła QUICK BRAKE Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) QUICK BRAKE
Łożysko koła SKV GERMANY Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) SKV GERMANY
Łożysko koła SNR Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) SNR
Łożysko koła SWAG Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) VAICO
Łożysko koła VEMO Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9425004
dostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9425004
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1146119
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12X1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  131
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9425004K
dostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9425004K
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1146119
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12X1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  131,2
Wersja:  One
Do 100 dni na zwrot
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9235005
dostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9235005
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12X1,5
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9235009K
dostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9235009K
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12X1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Wersja:  One
Do 100 dni na zwrot
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9235005K
dostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9235005K
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12X1,5
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Wersja:  One
Do 100 dni na zwrot
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9235009
niedostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9235009
Jednostka:
KPL
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12X1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Do 100 dni na zwrot
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze