Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MEYLE do Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04)

Łożysko koła OPTIMAL Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) OPTIMAL
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła A.B.S. Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) A.B.S.
Łożysko koła COMLINE Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) COMLINE
Łożysko koła DELPHI Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) DELPHI
Łożysko koła EUROREPAR Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) EUROREPAR
Łożysko koła GSP Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) GSP
Łożysko koła HART Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) HART
Łożysko koła IPARTS Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) IPARTS
Łożysko koła KAMOKA Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) KAMOKA
Łożysko koła KAWE Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) KAWE
Łożysko koła MASTER-SPORT Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) MASTER-SPORT
Łożysko koła MAXGEAR Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) METZGER
Łożysko koła MEYLE Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) MEYLE
Łożysko koła MOOG Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) MOOG
Łożysko koła NK Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) NK
Łożysko koła NTY Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) NTY
Łożysko koła OEM Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) OEM
Łożysko koła QUICK BRAKE Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) QUICK BRAKE
Łożysko koła SKV GERMANY Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) SKV GERMANY
Łożysko koła SNR Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) SNR
Łożysko koła SWAG Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) VAICO
Łożysko koła VEMO Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (JV_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, benzyna (1998.08 - 2002.04) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MEYLE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (5)
Kod produktu:
300 334 1101
dostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
300 334 1101
Jednostka:
szt
Alternatywny zestaw naprawczy:  300 334 1101/S
Średnica wewnętrzna [mm]:  39
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Wysokość [mm]:  37
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEYLE
5.0 (5)
Kod produktu:
714 502 0005
dostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
714 502 0005
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Średnica wewnętrzna [mm]:  39
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Wysokość [mm]:  37
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEYLE
5.0 (5)
Kod produktu:
714 651 0001
dostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
714 651 0001
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  25
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze sworzniem mocującym koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Średnica zewnętrzna [mm]:  131
Średnica otworu [mm]:  108
Felga - ilosć śrub:  4
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEYLE
5.0 (5)
Kod produktu:
714 502 0003
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
714 502 0003
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze sworzniem mocującym koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Średnica otworu [mm]:  108
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Felga - ilosć śrub:  4
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze