Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS do Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie)

Łożysko koła BENDIX Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BLUE PRINT Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) BLUE PRINT
Łożysko koła BORG & BECK Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła DAYCO Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GSP Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) HART
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła KAWE Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) KAWE
Łożysko koła MASTER-SPORT Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MASTER-SPORT
Łożysko koła MAXGEAR Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła MEYLE Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) NK
Łożysko koła NPS Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) NPS
Łożysko koła NTY Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła SBS Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) SBS
Łożysko koła SNR Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS JAKOPARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J4709007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J4709007
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  65,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50,00
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  34,92
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  21,43
Szerokość 1 [mm]:  18,28
Szerokość 2 [mm]:  18,28
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  J9420000
Do 100 dni na zwrot
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J4709003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J4709003
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  75,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  68,00
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  45,00
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  40,00
Szerokość 1 [mm]:  20,00
Szerokość 2 [mm]:  19,00
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  J9420000
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J4719004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J4719004
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  80,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,00
Szerokość [mm]:  38,00
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  J9420000
Do 100 dni na zwrot
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze