Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BTA do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie)

Łożysko koła SNR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) SNR
Łożysko koła A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ABAKUS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła AUTLOG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) AUTLOG
Łożysko koła AUTOMEGA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) AUTOMEGA
Łożysko koła BENDIX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BIRTH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) BIRTH
Łożysko koła BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) BTA
Łożysko koła COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DYS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) DYS
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła FAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) FAG
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) FAST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GSP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) HART
Łożysko koła IPD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) IPD
Łożysko koła JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) JP GROUP
Łożysko koła JPN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) JPN
Łożysko koła KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) KAWE
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) LUCAS
Łożysko koła MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) METALCAUCHO
Łożysko koła MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) NK
Łożysko koła NSK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) NSK
Łożysko koła NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKV GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) SKV GERMANY
Łożysko koła SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TIMKEN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) TIMKEN
Łożysko koła TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Łożysko koła VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) VAICO
Łożysko koła VIKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BTA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H21097BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H21097BTA
Jednostka:
szt
Masa [g]:  3547
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
314,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H1M029BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H1M029BTA
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem wzmocnionym
Felga - ilosć śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H2M019BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H2M019BTA
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Felga - ilosć śrub:  4
Średnica flanszy [mm]:  175
Do 100 dni na zwrot
341,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H1M044BTA
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H1M044BTA
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  51
Średnica zewnętrzna [mm]:  96
Średnica wewnętrzna [mm]:  51
Szerokość [mm]:  60
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Do 100 dni na zwrot
184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze