Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10)

Łożysko koła FEBEST Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) FEBEST
Łożysko koła ACKOJA Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) ACKOJA
Łożysko koła ASHIKA Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) ASHIKA
Łożysko koła BORG & BECK Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) BTA
Łożysko koła DOKUJI Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) DOKUJI
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła FAG Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GMB Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) GMB
Łożysko koła GSP Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) GSP
Łożysko koła IPARTS Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) IPARTS
Łożysko koła IPD Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) IPD
Łożysko koła JAPANPARTS Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) JAPKO
Łożysko koła JPN Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) JPN
Łożysko koła KAVO PARTS Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) KAVO PARTS
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła MAPCO Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) METZGER
Łożysko koła MOOG Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) NIPPARTS
Łożysko koła NPS Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) NPS
Łożysko koła OPTIMAL Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) OPTIMAL
Łożysko koła SAKURA Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) SAKURA
Łożysko koła SERVICE PARTS Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) SERVICE PARTS
Łożysko koła SKF Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) SKF
Łożysko koła SKV GERMANY Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.0 GDI sedan 146KM, 107kW, benzyna (1997.01 - 2004.10) SKV GERMANY
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
172775
niedostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172775
Szerokość [mm]:  46,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  26,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  84,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  3,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze