Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła DYS do Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12)

Łożysko koła A.B.S. Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) A.B.S.
Łożysko koła BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) BORG & BECK
Łożysko koła DAYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) DAYCO
Łożysko koła DYS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) DYS
Łożysko koła KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) KAWE
Łożysko koła MOOG Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MOOG
Łożysko koła QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Łożysko koła TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Producent:DYS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41-PE-9761
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
41-PE-9761
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  128
Felga - ilosć śrub:  4
Ciężar [kg]:  1,783277
Do 100 dni na zwrot
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-PE-9949
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
40-PE-9949
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Szerokość [mm]:  36
Ciężar [kg]:  0,867173
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze