Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BORG & BECK do Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10)

Łożysko koła FAG Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) FAG
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) DENCKERMANN
Łożysko koła SKF Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) SKF
Łożysko koła A.B.S. Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) A.B.S.
Łożysko koła AUTLOG Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) AUTLOG
Łożysko koła AUTOMEGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) AUTOMEGA
Łożysko koła BENDIX Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) BTA
Łożysko koła CIFAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) DAYCO
Łożysko koła DR!VE+ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) DR!VE+
Łożysko koła DYS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) DYS
Łożysko koła EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) EUROREPAR
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FAST Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) FAST
Łożysko koła FLENNOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) FLENNOR
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GSP Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) GSP
Łożysko koła HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) HART
Łożysko koła IJS GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) IJS GROUP
Łożysko koła IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) IPARTS
Łożysko koła IPD Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) IPD
Łożysko koła KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) KAMOKA
Łożysko koła KAVO PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) KAWE
Łożysko koła LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) LUCAS
Łożysko koła MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) MAGNETI MARELLI
Łożysko koła MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) MAPCO
Łożysko koła MASTER-SPORT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) MASTER-SPORT
Łożysko koła MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) MAXGEAR
Łożysko koła METALCAUCHO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) METELLI
Łożysko koła METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) METZGER
Łożysko koła MOOG Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) MOOG
Łożysko koła NK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) NK
Łożysko koła NSK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) NSK
Łożysko koła NTY Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) RUVILLE
Łożysko koła SBS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) SBS
Łożysko koła SCT - MANNOL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) SCT - MANNOL
Łożysko koła SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) SIDAT
Łożysko koła SNR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) SNR
Łożysko koła TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) VAICO
Łożysko koła VEMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1984.09 - 1987.10) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BWK153
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK153
Szerokość 1 [mm]:  16
Szerokość 2 [mm]:  15,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  52
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  47,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  20,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze