Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SKF
Łożysko koła BENDIX Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) BREDA LORETT
Łożysko koła CIFAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) CIFAM
Łożysko koła FAG Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FAG
Łożysko koła GSP Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) GSP
Łożysko koła HART Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) HART
Łożysko koła IPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) IPARTS
Łożysko koła IPD Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) IPD
Łożysko koła KAWE Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) KAWE
Łożysko koła LUCAS Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) LUCAS
Łożysko koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) MASTER-SPORT GERMANY
Łożysko koła METALCAUCHO Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) METELLI
Łożysko koła MOOG Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) MOOG
Łożysko koła NK Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) NK
Łożysko koła OPTIMAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) RUVILLE
Łożysko koła SASIC Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SASIC
Łożysko koła SBS Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SBS
Łożysko koła SIDAT Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SIDAT
Łożysko koła SNR Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SNR
Łożysko koła TRISCAN Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PE-WB-11356
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-WB-11356
Ciężar [kg]:  0,42
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze