Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła CIFAM do Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09)

Łożysko koła SKF Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) SKF
Łożysko koła A.B.S. Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) A.B.S.
Łożysko koła CIFAM Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) CIFAM
Łożysko koła GSP Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) GSP
Łożysko koła IPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) IPARTS
Łożysko koła LUCAS Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) LUCAS
Łożysko koła METELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) METELLI
Łożysko koła MOOG Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) MOOG
Łożysko koła QUINTON HAZELL Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) QUINTON HAZELL
Łożysko koła SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.3 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1982.06 - 1984.09) SASIC
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CIFAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
619-2183
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-2183
Średnica zewnętrzna [mm]:  58
Szerokość [mm]:  17
Średnica wewnętrzna [mm]:  25
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze