Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła IPD do Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07)

Łożysko koła SKF Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SKF
Łożysko koła A.B.S. Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BREDA LORETT
Łożysko koła CIFAM Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) CIFAM
Łożysko koła FAG Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FAG
Łożysko koła FLENNOR Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FLENNOR
Łożysko koła GSP Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) GSP
Łożysko koła HART Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) HART
Łożysko koła IPARTS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) IPARTS
Łożysko koła IPD Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) IPD
Łożysko koła KAWE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) KAWE
Łożysko koła LUCAS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) LUCAS
Łożysko koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MASTER-SPORT GERMANY
Łożysko koła METALCAUCHO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) METELLI
Łożysko koła MOOG Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MOOG
Łożysko koła NK Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) NK
Łożysko koła OPTIMAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) RUVILLE
Łożysko koła SASIC Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SASIC
Łożysko koła SBS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SBS
Łożysko koła SIDAT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SIDAT
Łożysko koła SNR Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SNR
Łożysko koła TRISCAN Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5026
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5026
Średnica zewnętrzna [mm]:  84,02
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Szerokość [mm]:  36
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5014
Średnica zewnętrzna [mm]:  58
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Średnica wewnętrzna [mm]:  25
Szerokość [mm]:  17
Szerokość [mm]:  15
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze