Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła SKF do Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12)

Łożysko koła FAG Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FAG
Łożysko koła BENDIX Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BREDA LORETT
Łożysko koła CIFAM Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) CIFAM
Łożysko koła DRIVE + Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) DRIVE +
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła IPD Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) IPD
Łożysko koła JP GROUP Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) JP GROUP
Łożysko koła LUCAS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MAPCO
Łożysko koła METELLI Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) METELLI
Łożysko koła MEYLE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MEYLE
Łożysko koła MOOG Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MOOG
Łożysko koła NSK Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) RUVILLE
Łożysko koła SIDAT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SIDAT
Łożysko koła SKF Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
4.9 (29)
Kod produktu:
VKBA 516
niedostępny
4.9 (29)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKBA 516
Jednostka:
szt
Szerokość 1 [mm]:  15,5
Szerokość 2 [mm]:  16,7
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  45,2
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  59,1
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  19
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  31,7
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
4.9 (29)
Kod produktu:
VKBA 9130 CL
niedostępny
4.9 (29)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKBA 9130 CL
Jednostka:
szt
Szerokość 1 [mm]:  15,5
Szerokość 2 [mm]:  16,7
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  45,2
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  59,1
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  19
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  31,7
Do 100 dni na zwrot
335,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Łożysko koła SKF

Firma SKF założona została w 1907 roku w Szwecji. Jako przedsiębiorstwo z długoletnią tradycją stała się liderem w dziedzinie przemysłu łożyskowego oraz największym dostawcą łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także części służących do łożyskowania. Produkcja łożysk okazała się strzałem w dziesiątkę, zarówno pod względem jakościowym jak i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze