Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NTY do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła A.B.S. Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła FAG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBEST Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła GSP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GSP
Łożysko koła IPD Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAWE
Łożysko koła MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SNR
Łożysko koła TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KLP-PS-000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
KLP-PS-000
Jednostka:
sztuka
Numer seryjny: KLP-PS-000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 347,00 zł
177,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze