Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BENDIX do Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła BENDIX Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) BORG & BECK
Łożysko koła FAG Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) FAG
Łożysko koła GSP Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) GSP
Łożysko koła HART Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) HART
Łożysko koła IPD Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) IPD
Łożysko koła KAWE Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) KAWE
Łożysko koła METZGER Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) METZGER
Łożysko koła MOOG Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) MOOG
Łożysko koła NK Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) NK
Łożysko koła NSK Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) RUVILLE
Łożysko koła SNR Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) SNR
Łożysko koła TRISCAN Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
050412B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050412B
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 401,00 zł
211,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
050347B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050347B
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Szerokość [mm]:  47
Średnica wewnętrzna [mm]:  44,95
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 509,00 zł
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze