Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła GSP do Porsche PANAMERA (971) 3.0 4 (97ABA1, 97BBA1) liftback 330KM, 243kW, benzyna (2016.05 - obecnie)

Łożysko koła BENDIX Porsche PANAMERA (971) 3.0 4 (97ABA1, 97BBA1) liftback 330KM, 243kW, benzyna (2016.05 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła GSP Porsche PANAMERA (971) 3.0 4 (97ABA1, 97BBA1) liftback 330KM, 243kW, benzyna (2016.05 - obecnie) GSP
Łożysko koła NK Porsche PANAMERA (971) 3.0 4 (97ABA1, 97BBA1) liftback 330KM, 243kW, benzyna (2016.05 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Porsche PANAMERA (971) 3.0 4 (97ABA1, 97BBA1) liftback 330KM, 243kW, benzyna (2016.05 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Porsche PANAMERA (971) 3.0 4 (97ABA1, 97BBA1) liftback 330KM, 243kW, benzyna (2016.05 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Porsche PANAMERA (971) 3.0 4 (97ABA1, 97BBA1) liftback 330KM, 243kW, benzyna (2016.05 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Porsche PANAMERA (971) 3.0 4 (97ABA1, 97BBA1) liftback 330KM, 243kW, benzyna (2016.05 - obecnie) SNR
Łożysko koła TIMKEN Porsche PANAMERA (971) 3.0 4 (97ABA1, 97BBA1) liftback 330KM, 243kW, benzyna (2016.05 - obecnie) TIMKEN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9430056
niedostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9430056
Średnica zewnętrzna [mm]:  157
Felga - ilosć śrub:  5
Rozstaw srub mocujących:  120
Ilość zębów:  30
Do 100 dni na zwrot
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9430061
niedostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9430061
Do 100 dni na zwrot
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
GKX0047
niedostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
GKX0047
Ilość zębów obręczy ABS:  48
Szerokość 1 [mm]:  52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  85
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  46,95
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze