Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła CIFAM do Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła ABAKUS Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła BLUE PRINT Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) BLUE PRINT
Łożysko koła CIFAM Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła FAG Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) GSP
Łożysko koła IPD Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAWE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) KAWE
Łożysko koła MAXGEAR Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) NK
Łożysko koła OPTIMAL Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKF Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) SKF
Łożysko koła SWAG Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) VAICO
Łożysko koła VEMA Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 145 (FGML) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2019.06 - obecnie) VEMA
Producent:CIFAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
619-8207
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-8207
Liczba otworów do mocowania:  5
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Szerokość [mm]:  88,9
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  143
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze