Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła HART do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Łożysko koła SKF Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SKF
Łożysko koła OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OEM
Łożysko koła SNR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SNR
Łożysko koła ABAKUS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła BORSEHUNG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BORSEHUNG
Łożysko koła CIFAM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DRIVE + Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DRIVE +
Łożysko koła EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HART
Łożysko koła MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) METELLI
Łożysko koła NK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NK
Łożysko koła NSK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TOPRAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła TRISCAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VEMA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMA
Łożysko koła VEMO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
904 942
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
904 942
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  137
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Liczba otworów do mocowania:  3
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Do 100 dni na zwrot
384,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze