Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła DAYCO do Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12)

Łożysko koła A.B.S. Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) A.B.S.
Łożysko koła ASHIKA Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) BTA
Łożysko koła DAYCO Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) DAYCO
Łożysko koła FAG Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) FAG
Łożysko koła FLENNOR Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) FLENNOR
Łożysko koła GSP Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) GSP
Łożysko koła HART Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) HART
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła IPARTS Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) IPARTS
Łożysko koła IPD Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) IPD
Łożysko koła JAPANPARTS Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) JAPKO
Łożysko koła KAVO PARTS Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) KAWE
Łożysko koła LUCAS Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) MAPCO
Łożysko koła MOOG Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) NIPPARTS
Łożysko koła NK Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) NK
Łożysko koła NPS Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) NPS
Łożysko koła NSK Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) NSK
Łożysko koła OEM Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) RUVILLE
Łożysko koła SBS Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) SBS
Łożysko koła SERVICE PARTS Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) SERVICE PARTS
Łożysko koła SKF Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) SKF
Łożysko koła SNR Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) SNR
Łożysko koła TIMKEN Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) TIMKEN
Łożysko koła TRISCAN Toyota LAND CRUISER (_J6_) 4.0 Turbo-D (HJ61_V, HJ61) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, olej napędowy (1985.10 - 1989.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0)
Kod produktu:
KWD1430
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KWD1430
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  19,00
Ilość otworów wiertniczych:  50,00
Liczba otworów do mocowania:  45
Szerokość [mm]:  21,00
Szerokość 2 [mm]:  73
Średnica 2 [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze