Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Nadwozie ASHIKA do Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08)

Nadwozie BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BOSCH
Nadwozie NARVA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) NARVA
Nadwozie PHILIPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PHILIPS
Nadwozie VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VALEO
Nadwozie IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) IPARTS
Nadwozie TUNGSRAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) TUNGSRAM
Nadwozie VAN WEZEL Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VAN WEZEL
Nadwozie MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAXGEAR
Nadwozie BLIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BLIC
Nadwozie ABAKUS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ABAKUS
Nadwozie ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ASHIKA
Nadwozie DIEDERICHS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) DIEDERICHS
Nadwozie HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HART
Nadwozie HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Nadwozie JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) JAPANPARTS
Nadwozie JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) JAPKO
Nadwozie JOHNS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) JOHNS
Nadwozie KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KAWE
Nadwozie KILEN Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KILEN
Nadwozie LESJÖFORS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) LESJÖFORS
Nadwozie LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) LUCAS
Nadwozie MONROE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MONROE
Nadwozie NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) NPS
Nadwozie PILKINGTON Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PILKINGTON
Nadwozie STABILUS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) STABILUS
Nadwozie TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) TRISCAN
Nadwozie TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Nadwozie VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VEMO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZSA06065
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
ZSA06065
Średnica obudowy [mm]:  18
Średnica [mm]:  8
Długość [mm]:  635
Suw [mm]:  250
Siła wyrzutu [N]:  360
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Nadwozie

Preparaty do usuwania rys na karoserii - jak użyć?

Środki do usuwania rys na karoserii. Jak działają i w jaki sposób należy ich używać?

Rysy na karoserii to prawdziwa zmora każdego kierowcy. Nie dość, że powstać mogą przy najmniejszym kontakcie z twardą i ostrą krawędzią, to jeszcze na dodatek ich usuwanie potrafi być naprawdę kosztowne. Chyba że postanowimy taką rysę usunąć samodzielnie, z użyciem jednego z dostępnych na rynku preparatów.

czytaj więcej >
Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?

Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?

Podczas zakupu używanego samochodu zdarzają się takie sytuacje, że oglądając wybrane auto zauważamy pewne nieprawidłowości w dopasowaniu do siebie poszczególnych elementów karoserii. Naszą pierwszą myślą jest wówczas podejrzenie nieudolnie przeprowadzonej naprawy blacharskiej. Prawna może okazać się jedna zupełnie inna.

czytaj więcej >
Jak zastąpić siłownik gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym?

Wymiana siłownika gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym. Czy można i czy w ogóle warto to robić?

Elektryczne otwieranie klapy bagażnika to jedno z tych udogodnień, o których marzy niejeden kierowca. A skoro marzy, to próbuje również zrealizować, choćby przez wymianę siłowników gazowych na elektryczne. Czy to jednak w ogóle jest możliwe?

czytaj więcej >
Wibracje nadwozia. Co zrobić, gdy nadwozie drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia

Drgania rozchodzące się po całym nadwoziu samochodowym to niedobry sygnał. A jest to sygnał niedobry zarówno przez to, że długotrwałe wibracje prowadzą do szeregu mniejszych i większych awarii, jak i dlatego, że ich przyczyny czasem naprawdę trudno jest zidentyfikować. Zwłaszcza jeśli są to drgania odczuwalne przede wszystkim nie na kierownicy, nie na hamulcu, ale właśnie na nadwoziu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze