Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy DRIVE + do Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12)

Olej silnikowy MOTUL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) MOTUL
Olej silnikowy LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) LIQUI MOLY
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Olej silnikowy SCT GERMANY Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) SCT GERMANY
Olej silnikowy RAVENOL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) RAVENOL
Olej silnikowy CASTROL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) CASTROL
Olej silnikowy DRIVE + Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) DRIVE +
Olej silnikowy EUROL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) EUROL
Olej silnikowy NPS Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) NPS
Olej silnikowy SWAG Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) SWAG
Olej silnikowy VAICO Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) VAICO
Olej silnikowy VALVOLINE Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) VALVOLINE
Producent:DRIVE +

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRIVE +
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRIVE +
Kod:
DP3310.10.015
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Klasa lepkości SAE:  5W-40
Specyfikacja:  API SM/CF
Specyfikacja:  ACEA A3/B4 + C3
Specyfikacja:  VW 505.00/502.00/505
Specyfikacja:  BMW LL-01 + LL-04; P
Do 100 dni na zwrot
339,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Olej silnikowy

Olej silnikowy do samochodu sportowego - jaki wybrać?

Czym charakteryzują się oleje silnikowe do samochodów sportowych? Jaki olej będzie najlepszy dla sportowej bryki?

Samochody sportowe różnią się od aut osobowych zarówno pod względem konstrukcyjnym, jak i z powodu ich innego domyślnego przeznaczenia oraz warunków pracy. Z uwagi na to wymagają one nieco innego oleju silnikowego, który będzie w stanie zapewnić odpowiednią ochronę nawet w ekstremalnych sytuacjach. Jakiego oleju powinniście więc używać w swoich sportowych brykach?

czytaj więcej >
Serie olejów Liqui Moly - porównanie: Diesel Leichtlauf, Synthoil, High Tech, Molygen, Nova Super

Oleje silnikowe Liqui Moly. Porównanie wybranych produktów z oferty wiodącego producenta olejów samochodowych

Liqui Moly to prawdziwy potentat na rynku olejów samochodowych. Swoją pozycję zawdzięcza m. in. ogromnym nakładom na badania, które pozwalają tej niemieckiej marce wytwarzać oleje silnikowe o niezwykłych właściwościach smarnych. Które z olejów Liqui Moly warte są szczególnej uwagi? Jak przedstawia się ich oferta na polskim rynku?

czytaj więcej >
Oleje sportowe – zastosowanie i funkcje

Oleje sportowe – zastosowanie i funkcje

Na polskich drogach coraz częściej spotkać można pojazdy o dużej pojemności silnika. Ich konstrukcja różni się od konwencjonalnych silników. Charakteryzuje je precyzja wykonania oraz wysoka jakość wszystkich elementów składowych. Silniki tego typu zasługują na szczególną ochronę, nawet w ekstremalnych warunkach. Idealne smarowanie zapewniają im specjalne oleje sportowe. Co je charakteryzuje i czy warto je stosować?

czytaj więcej >
Wymiana oleju silnikowego - pompka do wyciągania oleju

Wymiana oleju silnikowego z użyciem pompki do wyciągania oleju

Wymiana oleju to jedna z najczęściej wykonywanych czynności związanych z przeglądem i prawidłową konserwacją samochodu. Jeśli mamy do dyspozycji własny garaż, najlepiej z kanałem, wymiana taka jest niezwykle prosta. Jednak większość z nas nie posiada garażu i niekoniecznie chce płacić za wymianę oleju w profesjonalnym warsztacie. Co wówczas? Jedną z opcji jest użycie specjalnej pompki do wymiany oleju. A oto, jak się to robi.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze